Headerbild

SLJSF Field target

2016-05-30 i Allmänt

Det var inte bara bössorna som behövde vila ut efter Field targetgängets tre ronder i SLJSF träningsbana!

Man måste vara mångsidig i Field target. Har man koll på knästående och stående skytte så finns det poäng att hämta! Därför körde vi en runda med varje skytteställning på träningen!

160522_sljsf_råttor

The flying rodent circus fick sig en rejäl match och ses här utmattade på ready benchen. Man sympatiserar, det kändes rejält i ryggar och ben efter smärtsamma 11 knätstående mål. En bra grundkondition gör skillnad och visst hördes förslag på "SLJSF innebandysatsning" ute i skogen?

Det är Field target-tradition på SLJSF att alltid avsluta övningarna med samling, korv och dricka. Faktum är att det är bra för själen att ta fyra timmar ledigt från allt annat, träffa sina trevliga klubbkamrater och pricka gnagare! Hör av er till mikael.moller@me.com och häng med den 11 juni, då kör vi igen!